september 05, 2007

Attack!

Kickis problem i all ära, men nu är jag allvarligt oroad. Tydligen har det varit någon sorts BRÖSTATTACK på Carolina GYNNING, och inte nog med det - det finns bilder på hela skandalen som tv4 underlåtit att visa! I normala fall, om jag läser något som verkar intressant på skvallertidningarnas löpsedlar, så brukar jag slå upp DN och söka upp nyheten där, men det känns som att sökresultatet kommer att visa på 0. Så nu finns det några viktiga frågor som uppstått:


  1. Har brösten själva attackerat eller har de anfallits?

  2. Mår Carolinas bröst bra, kan de fortsätta jobba? (klickvarning för känsliga läsare!)

  3. Vad är en bröstattack?


Dessutom bubblar en oroväckande fråga upp i bakgrunden... Driver Expressen med oss? Det är klart de gör! Det sitter i övrigt helt normala (kanske till och med smarta) personer där och gnuggar händerna av förtjusning när de registrerar upplagesiffrorna. Och Carolinas bröst gråter hela vägen till banken. Jag å min sida, gråter hela vägen till jobbet, och gnäller på bloggen och ger kanske Expressen ännu fler besökare. Mission accomplished för handgnuggarna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar