oktober 10, 2007

Oregelbundenheter gör livet lite spännande

Uppfodrande tomhet.

I går bloggade jag inte. Det var egentligen något jag lovade mig själv när jag satte igång (för jag vet ju hur jag är när jag bestämmer mig för något), att jag inte skulle låta det bli något måste. Det ska vara roligt att skriva och roligt att låta folk läsa - annars är det verkligen bara waste of bredband.

Hur som helst - i går var alltså första gången på 78 dagar som jag inte bloggade. Det var faktiskt inget speciellt ointressant med i går, det hände mycket mer än vad det brukar göra en vanlig tisdag, eftersom vi var på Hannes gympauppvisning och sedan hade vi fint besök när både min mamma och Hildas gudmor kom på middag. Vi såg Last King of Scotland senare på kvällen, och det var en riktigt bra och läskig film.

Bloggserien är bruten - länge leve nästa bloggserie!

3 kommentarer:

  1. Vi undrade just vad som hade hänt!

    SvaraRadera
  2. Oregelbundenheter? That's not really a word, is it? If it is, I'm impressed.

    SvaraRadera
  3. Irregularities, Brice...go ahead and be impressed.

    Ja, man kunde tro att det hade hänt nåt när fem av mina uppskattningsvis tjugo läsare undrade. :)

    SvaraRadera