december 10, 2009

Bra start

Den 10 december 1999 var det nervöst lite här och var. Ingen visste någonting - skulle världens datorsystem tro att det var år 1900 i stället för 2000? Skulle planen krascha, bankomaterna sluta fungera, korna stå utan mjölkning? Själv var jag upptagen av mer egoistiska funderingar, mestadels kring en viss finsk kille som jag ordnat att sitta mittemot på jobbets julfest.

En månad efter det, kunde världen pusta ut, allt var som vanligt. Och i Jessis lilla värld hade allt ändå förändrats. I morgon går vi in i nästa decennium, enligt vår tideräkning.

2 kommentarer:

  1. Vad roligt, stort grattis till er båda. Eller er alla fyra. :)

    Kram!

    Frida J

    SvaraRadera
  2. Just det! Det hade du fixat fint. Sen tog jag över och fixade så att vi blev av med killen som pratade om tyska (eller var det holländska?) stövlar dom lämnar utanför dörren för tomten. duh. jag ville ju kyssa tjejen mittemot mig.

    SvaraRadera